27 مهر 1403

مرکز تخصصی مهدویت

اهدای گواهینامه پایان دوره آموزش معارف مهدویت خواهران خادم بخش مشاوره و پاسخگویی مسجد مقدس جمکران

واحد خبر مرکز تخصصی مهدویت از اعطای گواهی نامه پایان دوره آموزش معارف مهدویت خواهران خادم بخش مشاوره و پاسخگویی مسجد مقدس جمکران خبر داد.
در این برنامه مدیریت مرکز تخصصی مهدویت، حجت الاسلام کلباسی، حجت الاسلام شاهینی مسئول واحد مشاوره و پاسخگویی و نیز خواهران خادم بخش مشاوره و پاسخگویی حضور داشتند.
در ابتدای این برنامه سرکارخانم یوسفوند مسئول اجرایی و هماهنگ کننده این دوره آموزشی، ضمن عرض خیر مقدم خدمت مدعوین توضیحاتی را نیز نسبت به اجرا و برگزاری دوره بیان نمودند.
در ادامه حجت الاسلام مهدوی یار، معاون اجرایی فضای مجازی مرکز تخصصی مهدویت، نکاتی را در راستای ضرورت و نحوه برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت برای خادمان بیان نموده و به سوالات ایشان در جهت برگزاری این دوره نیز پاسخ دادند.
حجت الاسلام کلباسی مدیریت مرکز تخصصی مهدویت در جمع خادمان خواهر مسجد مقدس جمکران در ابتدا به بحث ضرورت یادگیری مباحث مهدویت بر اساس آیات قرآن اشاره نموده و سپس در بخشی دیگر از بیاناتشان، به تشریح احادیث نبوی که بر مدح مردم آخر الزمان اشاره دارد پرداختند.
مدیریت مرکز تخصصی مهدویت در ادامه سخنانشان، به فضیلت ایمان در آخر الزمان بر اساس روایات اشاره داشتند
حجت الاسلام کلباسی،یادگیری معارف مهدوی را برای خادمان مسجد جمکران امری مهم و ضروری برشمردند؛ که باعث تبیین و تعمیق اندیشه و معارف مهدوی در خادمان این مکان مقدس می گردد.